حضور رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور در موکب زائران کربلا در شهرستان مهران/ برگزاری میز خدمت و گفتگو با مردم 

18:59 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۷۲۳
حضور رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور در موکب زائران کربلا در شهرستان مهران/ برگزاری میز خدمت و گفتگو با مردم 
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در شهرستان مهران از فرآیند خدمت رسانی به زائران اربعین بازدید و با جمعی از مردم به گفتگو پرداخت.

خبرگزاری میزان -  بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه سفر به استان‌های غرب کشور وارد شهرستان مهران شد.

وی در بدو ورود به شهرستان مهران با حضور در محل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با رئیس این مرکز دیدار و در جریان فرآیند خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) قرار گرفت و از امکانات تدارک دیده شده برای مردم بازدید کرد.

بابایی همچنین در جریان سفر به شهرستان مهران با حضور در موکب عزاداران و زائران اربعین، به بررسی امور مربوط به خدمت رسانی به مردم پرداخت.

رئیس سازمان ثبت با تشکر از کارکنان و خدمتگزاران حسینی حاضر در موکب سازمان ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای آن‌ها گفت: در این بازدید شاهد تبلور ایمان، شور و شوقی میان زوار و خدمتگزاران هستیم و معتقدیم این ویژگی‌ها از برکت امام حسین (ع) است و موجب نشر پیام عاشورا می‌شود.

بابایی پس از این دیدار با همراهی رییس دادگستری شهرستان مهران در موکب شهید محمد تقی عباسی نیز حاضر و با برپایی میز خدمت از مشکلات ثبتی حاضران در موکب و مردم مهران جویا و به ارائه راهکار‌هایی جهت تسریع در حل مشکلات آن‌ها پرداخت.

 زارع رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز ضمن تشریح عملکرد آن سازمان از همراهی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بویژه در استان ایلام تقدیر کرد.

شایان ذکر است رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور روز گذشته و پیش از ورود به استان ایلام، از شهرستان‌های ساوه در استان مرکزی، بهار در استان همدان و کنگاور در استان کرمانشاه بازدید و از مراکز ثبتی این سه شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *